Finantsinspektsioon uuendas tarbijaveebi minuraha.ee

2. september 2019

Finantsinspektsioon võttis kasutusele uue tarbijaveebi minuraha.ee, mis on senisest kasutajasõbralikum ja mugavam.

Uue veebilehe loomisel on lähtutud põhimõttest, et oluline teave oleks kergesti leitav ning leht ise lihtsasti kasutatav. Muutunud on veebilehe infoarhitektuur ja kujundus, samuti on kasutusel palju pildimaterjali, jooniseid ja infograafikat. Veebileht jagab informatisooni, kuidas rahaasju planeerida ja oma eelarvet koostada, samuti saab võrrelda tüüpilisi Eestis pakutavaid maksekontoga seotud makseteenuseid ja nende hindu.

Peamine teave veebilehel on koondatud põhivaldkondade alla – pangandus, kindlustus, investeermine, pension. Avalehel on väljatoodud värskemad uudised ja enim loetavad infomaterjalid. Võrreldes vana veebihega on tähelepanu pööratud info kiirele leitavusele. Samuti on kogu leht nutiseadmetes senisest paremini kasutatav ning veebilehe loomisel on arvestatud ja ligipääsetavuse nõuetega, et kodulehte saaks kasutada näiteks ka vaegnägijad.
Finantsinspektsiooni hallataval veebilehelt minuraha.ee saab erapooletut infot, kuidas oma rahaasju arukalt korraldada. Samuti leiab infot peamiste finantsturul pakutavate finantsteenuste ja -toodete kohta. Veebileht on eesti ja vene keeles.

Tööd veebilehe edasiarendamisel jätkuvad. Kui jääte info leidmisel hätta, siis palun võtke ühendust [email protected].

Veebilehte arendas ADM Interactive OÜ.

Rohkem uudiseid

0112.23
Kolm Euroopa järelevalveasutust (EBA, EIOPA ja ESMA) avaldasid interaktiivse teabelehe, milles vastatakse tarbijate kõige sagedamini esitatavatele küsimustele kestliku rahanduse kohta. Teabeleht annab näpunäiteid tarbijatele, kes kaaluvad kestlikkuse omadustega finantstoodete, sh laenude, säästude, investeeringute, kindlustuse ja pensionide ostmist. Mis on kestlikkuse omadustega finantstoode...
2811.23
Finantsinspektsioon korraldab võlanõustamisega tööalaselt tihedalt seotud inimestele reedel, 1. detsembril kell 13 seminari, kus räägitakse võlgade restruktureerimisest, inkassosid puudutavatest seadusemuudatustest ja võlanõustamisteenuse kättesaadavusest. Lisaks saab seminaril teada, kes on hetkel tüüpiline võlgnik ja millistel eluetappidel inimestel võlad tekivad. Seminar on tasuta ja kestab...
2211.23
Ajakiri The Economist pealkirjastab ühe hiljutise loo kui „Customer service is getting worse. What could fix it?“. Artikkel arutleb põhjuste üle, miks kliendirahuolu on liikunud halvemuse poole. On siis selleks suurenev turukontsentratsioon, kus olulist turuosa omavad ettevõtted määravad halva tulemuse või näiteks ka pandeemiast tingitud tööjõu vähenemine. Põhjuseid võib otsida ka...